Friday 9 January 2009

trujace fajerwerki

Szanowny Panie Jaremo.

Poczytałem artykuły na Pana stronie www.rakstop.engo.pl
i serdecznie gratuluje bo zgromadził Pan bardzo wartościową wiedzę otwierającą ludziom oczy na świat.Szczególnie wartościowe jest to że popartą dokumentacją urzędową.

Zaciekawił mnie artykuł o fajerwerkach bo sam już dawno dostrzegam ten problem.

Dodatkowo należałoby jeszcze poruszyć temat świeczek-fajerwerków stosowanych obecnie przez "durnych" rodziców w trakcie imprez urodzinowych dla dzieci. Sam byłem świadkiem takiej imprezy gdzie w "domu zabaw" w pokoju o powierzchni ok.12-14m2 zgromadzono grupę ok.15-ciorga dzieci i przy zamkniętych oknach odpalono takie 3 race.
Swoje dziecko czym prędzej zabrałem z pokoju ale nie udało mi się przekonać zadowolonych z siebie rodziców o toksyczności zjawiska.Po kilku sekundach w pokoju zrobiło się ciemno i dusząco od dymu,a wypalona chemia spadła na tort. Tort w atmosferze ogólnej radości podzielono oczywiście pomiędzy dzieci.

Czy myśli Pan ,że dzieci zostały zabrane z pokoju?

Oczywiście ,ze nie.

Myślę,że powinien być wprowadzony zakaz sprzedaży takich gadżetów trujacych tych najbardziej bezbronnych czyli dzieci.

Poszukuje materiałów na temat szkodliwości przebywania w strefie za TV i monitorami komputerowymi ( czyli za lampą kineskopowa).Jeśli zna Pan miejsce gdzie można naleźć takie materiały będe bardzo wdzięczny.


Pozdrawiam Zachariasz Topoła

No comments: